Administratief juridisch medewerker

BRMB02140
Openstaande vacature

Functie omschrijving

Voor onze opdrachtgever in Wijchen zijn wij per januari 2025 op zoek naar een administratief juridisch medewerker die affiniteit heeft met finance en belastingen. In deze functie word je opgeleid door de opdrachtgever. Door een collega word je ingewerkt en meegenomen in de praktijk. Je gaat bij diverse opdrachtgevers in het land ervaring opdoen en je gaat je ontwikkelen in diverse vakgebieden (invordering, heffing, kwijtschelding, WOZ) waardoor je uiteindelijk zelfstandig verschillende projecten op je kunt nemen, in adviserende en administratieve zin. In deze functie ga je deel uitmaken van een jong team collega’s die informeel maar ook professioneel met elkaar omgaan.

Functie eisen

  • Afgeronde MBO 4 opleiding, bijvoorbeeld richting Administratief juridisch medewerker, financieel medewerker, bedrijfsadministratie, administrateur, juridisch medewerker;
  • Je bent bereid om te reizen;
  • 32 tot 40 uur beschikbaar.

In deze functie werk je voor diverse opdrachtgevers, waarbij jouw aanpassingsvermogen goed van pas komt. Je legt gemakkelijk contact en je communiceert helder in woord en geschrift. Met jouw representatieve uitstraling, voorkomendheid en professionele werkhouding weet je namens jouw werkgever een mooie indruk achter te laten bij jouw opdrachtgevers. Je bent resultaatgericht en klantvriendelijk, je bent de klant graag een stapje voor. Verder kun je zowel zelfstandig als in een team werken en is reizen (door Nederland) voor jou geen probleem.

Onze opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een kennisorganisatie en adviseert en ondersteunt diverse non-profit organisaties op het gebied van crediteurenadministratie. Standplaats Wijchen.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een startsalaris van €2.380,- bruto per maand op basis van 40 uur;
  • Een aanstelling op uitzendbasis, met kans op een rechtstreeks dienstverband bij de opdrachtgever;
  • Een leaseauto voor zowel zakelijk als privé gebruik;
  • Flexibele werktijden (starten tussen 7.00 en 9.00 uur);
  • Hybride werken is mogelijk, na de opleidingsperiode (van ongeveer vier tot zes maanden);
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een uitdagende en gevarieerde job, met volop ontwikkelmogelijkheden.

Solliciteren

Heb jij interesse in deze leuke functie van administratief juridisch medewerker? Ben je leergierig en werk je graag bij een kennisorganisatie? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie! Je kunt solliciteren via onze website www.mansrecruitment.nl of stuur een email naar maartje@mansrecruitment.nl.

Locatie

Wijchen

Contactpersoon

Maartje Brunet de Rochebrune
T: (024) 3244 497

Administratief juridisch medewerker
Meer details
Regio
Branche
  • Zakelijke dienstverlening
  • Overheid
  • Banken/financiele diensten
Gewenst aantal uren
  • 32 - 36 uur
  • 36 - 40 uur
Medewerkers
Maartje Brunet de Rochebrune
Werk telefoon: (024) 3244 497